2  Семинар тапсырмасы

ҒЫЛЫМДЫ БАСҚАРУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ ҚҰРЫЛЫМЫ

 

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. ҚР БҒМ. ЖОО ғылымы саласындағы функциялар;

2. Жоғары аттестаттау комиссиясының (ЖАК)негізгі міндеттері;

3. Қазақстан Ғылым академиясы;

4. Жоғары оқу орындарындағы ғылыми қызмет түрлері. СҒЗЖ;

5. Ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерді даярлауды ұйымдастыру. 

6. Магистратура және докторантура;

7. Ғылыми дәрежелер, академиялық дәрежелер, ғылыми атақтар.

 

Тапсырма 1. Жетіспейтін сөзді енгізіңіз:

1.___________________________ Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрамындағы орталық атқарушы орган, заңнамада көзделген шектерде білім беру, ғылым, балалардың құқықтарын қорғау және жас құрылыс саясаты салаларында салааралық үйлестіруді жүзеге асырады.

 

2. Еліміздің жоғары ғылыми мекемесі __________________.

 

Тапсырма: 2.

Американдық психолог А. Катц ғалымдардың төрт түрін анықтады. Ұғымдар мен анықтамаларды сәйкестендіру (1-кесте):

1. Бастамашылар (Инициаторы)

А) олар тәртіпсіз, тәкаппар және тұйық. Олар, әдетте, айналасында болып жатқан оқиғаларға қызығушылық танытпайды. Дегенмен, олар бір қарағанда мағынасыз болып көрінетін нәрседен мағынаны алу мүмкіндігіне ие. Олар қарапайымдылықты жақсы көреді және талғампаз және қатал болуы мүмкін мәселелермен жұмыс істегенді жөн көреді а шешім.

2. Әдістемеші

Б) сабырлы және міндетті, мүмкін олар басқа топтардың ғалымдарына қарағанда қарапайым интеллектуалды әлеуетке ие. Олардың таланты қазірдің өзінде қойылған мәселелерді шеше білуден тұрады.

3. Орындаушылар

В) жылдам ақылға ие, оларда көптеген жақсы идеялар бар, бірақ олар егжей-тегжейлерді ойластыруды және өз ойларына қатаң, толық форма беруді ұнатпайды. Олар байсалды және Ойлы, бірақ үлкен амбициясы бар, олар көбінесе мақтаншақ және жағымсыз болады.

4. Эстеттер

Г) ең көп дәрежеде шығармашылық қабілеттерге ие. Олар эмоционалды, тәуелсіз, басқалармен қарым-қатынаста қарапайым.

 

3-тапсырма. Өзіңіз төмендегі тақырыптарға сай мақала жазыңыз:

«Заманауи ғылым», «Ғылым парадигмасы», «Жаңа заман ғалымы»

 

4- тапсырма. Білімді бекітуге арналған сұрақтар:

1.  Білім Министрлігінің ЖОО ғылымы саласындағы функцияларын сипаттаңыз.

2.  ЖАК тапсырмаларын тізімдеңіз.

3.  Қазақ Ғылым академиясының құрылымын сипаттаңыз.

4.  Университет студенті қандай ғылыми қызмет түрлерімен айналыса алады.

5.  Қандай ғылыми дәрежелер мен атақтар бар.

6.  ҚР жоғары ғылыми органын атаңыз.

7.  ҚР-да қандай ғылыми дәрежелер мен ғылыми атақтар енгізілді.

8.  Студенттердің ғылыми - зерттеу жұмысының мақсаты мен негізгі міндеттері.

9.  Ресей академиясының негізгі мақсатын атаңыз.

10. Ресейдегі ғылымның ұйымдық құрылымы туралы сөйлесіңіз.

11. Ғылыми және ғылыми-педагогикалық даярлау және аттестаттау қалай жүргізіледі

Ресей Федерациясындағы кадрлар.

12. 13-тен оқу-зерттеу жұмысын орындау формасының айырмашылығы неде.

ғылыми-зерттеу.

13. Доцент ғылыми атағын алу үшін қандай қасиеттер қажет,

профессор.

14. Ғылыми - зерттеу жұмыстарын кім ұйымдастырады, басқарады және орындайды.

15. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі формаларын тізімдеңіз.

 

5 тапсырма.  Тақырыпқа красворд құрастырыңыз.